برنامه کشتی‌گیران فرنگی ایران امروز ۳۱ شهریور در مسابقات جهانی بلگراد+ نتایج روز نخست

فرنگی‌کاران ایران امروز هم در اوزان ۶۰ و ۷۲ و ۹۷ کیلوگرم روی تشک می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات کشتی فرنگی جام‌جهانی بلگراد از روز گذشته آغاز شد و نتایج زیر به دست آمد:

پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۱ شرکت کننده دارد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف سابولس لوسونس از صربستان رفت و به برتری هشت بر صفر رسید و در یک دقیقه کار را تمام کرد.

دادمرز در یک چهارم و در مبارزه حساس با اوزون حریف ترک سه بر صفر پیروز شد و توانست به نیمه‌نهایی صعود کند.

پویا دادمرز قهرمان امیدهای جهان در نیمه‌نهایی با الدانیز عزیزلی قهرمان جهان از آذربایجان مبارزه کرد که با نتیجه سه بر دو باخت و به رده‌بندی رفت. دادمرز با آسیب‌دیدگی از ناحیه سر در این مبارزه حاضر شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که با حضور ۴۶ کشتی‌گیر برگزار می‌شود، محمدعلی گرایی در دور اول با آدلت تیولیوبایف از روسیه مبارزه کرد و با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد. گرایی در دور دوم با نائو کوزاکا از ژاپن روبه‌رو شد و با نتیجه پنج بر پنج شکست خورد و منتظر حضور حریفش در فینال بود اما با توجه به شکست کشتی‌گیر ژاپنی، گرایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۵ نفر حضور دارند، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کوواسویچ از صربستان رفت و به برتری هشت بر صفر رسید تا راهی یک چهارم شود. علیرضا مهمدی قهرمان جوانان جهان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان به مصاف یاروسلاو فیلچاکوف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین رفت. وی در سرشاخ با این حریف چهار بر یک به برتری رسید تا به نیمه‌نهایی راه یابد. مهمدی در نیمه‌نهایی مقابل برادو از مولداوی قرار گرفت که با نتیجه پنج بر یک پیروز و فینالیست شد. این مرحله فردا شب برگزار می‌شود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۳۱ شرکت کننده دارد، امین میرزازاده در دور نخست به مصاف ادوارد سوقومونیان از برزیل رفت و به برتری ۹ بر صفر رسید و آغازی توفانی داشت. در دیدار دوم میرزازاده به مصاف ویشنویتسکی از اوکراین رفت و با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. میرزازاده در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فریدریکاس از لیتوانی رفت و با نتیجه یک _ یک به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

در نیمه نهایی امین میرزازاده نایب قهرمان جهان با اوسکار پینو هیندس دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از کوبا سرشاخ شد. سنگین‌وزن کشورمان در سرشاخ با این حریف مطرح کوبایی یک - یک برنده شد تا راهی فینال شود. این کشتی‌گیر کشورمان فردا با رضا کایالپ قهرمان مطرح ترکیه مبارزه می‌کند.

اما امروز و در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد از ایران در دور اول با کشتی‌گیری از آمریکا روبرو می‌شود و در صورت برد با برنده کشتی کره جنوبی یا قزاقستان روبرو می‌شود.

در ۷۲ کیلوگرم دانیال سهرابی با کشتی‌گیری از اوکراین رقابت خواهد داشت.

و در وزن ۹۷ کیلوگرم که شلوغ‌ترین وزن امروز رقابت‌ها خواهد بود محمد هادی ساروی با حریفی از اتریش رقابت خواهد کرد.

کد خبر 689486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.