شهدا با خون خود برای نظام اسلامی عزت، اقتدار و امنیت آوردند

امام جمعه ارومیه در مراسم رژه نیروهای مسلح با یادآوری رشادت‌های رزمندگان اسلام گفت: یاد و نام شهدای بزرگوار را گرامی می‌داریم که با هدیه خون مقدس خود برای نظام اسلامی عزت، اقتدار و امنیت آوردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز _جمعه سی‌ویکم شهریورماه_ در مراسم رژه نیروهای مسلح با یادآوری رشادت‌های رزمندگان اسلام اظهار کرد: یاد و نام شهدای بزرگوار را گرامی می‌داریم که با هدیه خون مقدس خود برای نظام اسلامی عزت، اقتدار و امنیت آوردند.

وی افزود: از اول خلقت و زمانی که خداوند بشر را آفرید دو جبهه حق و باطل مقابل هم قرار گرفتند و از آن زمان این دو جبهه باهم در تقابل بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: این دو جبهه همیشه بوده و خواهد بود و جبهه حق را خداوند هدایت می‌کند.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) جبهه باطل برای مقابله با انقلاب سر بلند و از صدام حمایت کردند.

قریشی عنوان کرد: ملت بزرگ ایران با تأسی از اهل بیت (ع) و آموزه‌های قرآنی و با دستور معمار کبیر انقلاب تمام قد در برابر جبهه استکبار و طاغوت ایستاده و مبارزه کردند و در هشت سال دفاع مقدس شهادت را به جان خریده و دفاع کردند.

وی تصریح کرد: مردم ما دشمن را خوار و ذلیل کرده و نگذاشتند یک وجب خاک مقدسمان در اختیار دشمن بماند.

امام جمعه ارومیه تأکید کرد: خداوند از همان ابتدا وعده نصرت برای کسانی که در جبهه حق قرار دارند، داده است و اگر پایداری و ایستادگی کنند نصرت الهی قطعی است و در دفاع مقدس نیز چنین شد.

وی اظهار کرد: در هشت‌سال دفاع‌مقدس این نصرت الهی شد که به یاری رزمندگان اسلام آمد و این سنت الهی از اول خلقت و صدر اسلام نیز چنین بود.

قریشی افزود: هم اکنون در جبهه وسیع جنگ شناختی و ترکیبی نصرت الهی برای نظام اسلامی وجود دارد و پس از اغتشاشات سال اخیر دشمنان خفت را به جان خریدند و شکست خوردند.

کد خبر 689448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.