آغاز طرح ساماندهی پارک‌های حاشیه‌ای قم / ارائه  خدمات سفر شهر اصفهان در باغ فدک

پربازدیدترین اخبار شهری ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "طرح ساماندهی پارک‌های حاشیه‌ای قم به‌زودی آغاز می‌شود"، "بازارهای میوه و سبزیجات در مناطق شهری اصفهان ایجاد می‌شود"، "اصلاح هندسی بلوار شهید بهشتی کرمانشاه در راستای روان‌سازی تردد"، "آماده‌سازی اراک برای استقبال از پاییز و سال تحصیلی جدید"، "اعمال قانون برای زمین‌های بایر محدوده شهر قزوین"، "اعزام نیروهای آتش‌نشانی گرگان برای خنثی‌سازی شیء ناشناس"، "ارائه خدمات ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در باغ فدک"، "اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر زرین‌شهر"، "۷ دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی رشت می‌شود"، ' نبود درآمد پایدار یکی از معضلات شهرداری اردستان است" از پرمخاطب‌ترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته بود.

طرح ساماندهی پارک‌های حاشیه‌ای قم به‌زودی آغاز می‌شود

رضا خانه‌زاد یزدی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از آغاز طرح ساماندهی پارک‌های حاشیه‌ای از بلوار امین به‌صورت مکانیزه و دستی خبر داد.

بازارهای میوه و سبزیجات در مناطق شهری اصفهان ایجاد می‌شود

امیرحسین ماه‌آورپور، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌‎بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور دسترسی آسان و کمک به تنظیم بازار میوه و سبزیجات، ساخت بازارهای میوه در سه نقطه این کلان‌شهر از جمله سپاهان‌شهر، شهرک شهید کشوری و محله عاشق‌آباد در حال ساخت است و تا پایان آبان‌ماه آماده بهره‌برداری خواهد شد.

اصلاح هندسی بلوار شهید بهشتی کرمانشاه در راستای روان‌سازی تردد

عادل سلیمانی، شهردار منطقه یک کرمانشاه از مسدود شدن مسیر شمال به شرق سه‌راه حافظیه در راستای حرکت روان‌تر در بلوار شهید بهشتی خبر داد.

آماده‌سازی اراک برای استقبال از پاییز و سال تحصیلی جدید

مهدی فدوی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از نظافت و آماده‌سازی اراک برای استقبال از پاییز و سال تحصیلی جدید خبر داد.

اعمال قانون برای زمین‌های بایر محدوده شهر قزوین

مهدی صباغی، شهردار قزوین گفت: شهرداری موظف است نسبت به زمین‌های بایری که در محدوده شهر قرار گرفته و باعث آلودگی و نازیبایی شهر شده است، اقدام کند و پس از صدور اخطار به مالک و در صورت مراجعه نکردن وی، در زمان مقرر اقدام به دیوارکشی ملک کند.

اعزام نیروهای آتش‌نشانی گرگان برای خنثی‌سازی شیء ناشناس

موسی رضا صفری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از اعزام نیروهای آتش‌نشانی به خیابان رودکی دوم در مجاورت استخر سیدن خبر داد و گفت: نیروها برای خنثی‌سازی بقایای شیء ناشناس منفجر شده اعزام شدند.

ارائه خدمات ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در باغ فدک

سعید نصر، دبیر ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: باغ فدک مکان اسکان اضطراری و موقت مسافران است که از ابتدای تابستان مشغول خدمت‌رسانی بوده و در این ایام تعطیلی نیز خدمات این مکان قابل استفاده است.

اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر زرین‌شهر

حسین اسماعیلی‌احمدی، شهردار زرین‌شهر گفت: در ادامه اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر از سطح شهر در سال جاری، عوامل اجرایی شهرداری در عملیاتی مشترک ۱۸ متکدی را از سطح شهر جمع‌آوری و ساماندهی کردند.

۷ دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی رشت می‌شود

علیرضا زارع، سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: هفت دستگاه اتوبوس جدید تولید ایران خودرو دیزل پس پلاک گذاری، مهرماه جاری وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر رشت می‌شود.

نبود درآمد پایدار یکی از معضلات شهرداری اردستان است

معین مهدانیان، شهردار اردستان با بیان اینکه نبود درآمد پایدار یکی از معضلات شهرداری اردستان است، گفت: امید می‌رود با راه‌اندازی کارخانجات و معادن شهر، شاهد رونق شهر و مهاجرت معکوس باشیم.

کد خبر 689394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.