آقای‌گل سابق لیگ‌برتر پس از یک‌سال گل زد!

سجاد شهباززاده پس از ۴۰ بازی با پیراهن تیم فوتبال مس رفسنجان در فوتبال ایران و خصوصا لیگ برتر گلزنی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _پنج‌شنبه سی‌ام شهریورماه_ تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۸:۱۵ در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با قضاوت سیدوحید کاظمی در ورزشگاه شهدای مس باهم دیدار کردند و مس رفسنجان با دو گل از سد میهمان خود عبور کرد.

سجاد شهباززاده، مهاجم سابق آبی‌پوشان که فصل پیش موفق نشده بود در ترکیب استقلال تهران خوب ظاهر شود و هیچ گلی به ثمر نرساند، در این مسابقه خیلی زود رفسنجانی‌ها روی خطا هند مدافع آلومینیوم اراک ضربه پنالتی به‌دست آوردند و در دقیقه چهاردهم این سجاد شهباززاده بود که توانست گلزنی کرده و رکورد گل نزدن خود را پس از یک‌فصل و چهار هفته بشکند.

شهباززاده که با پیراهن سپاهان در فصل بیستم لیگ برتر موفق شده بود به آقای‌گلی لیگ برتر برسد، در فصل بیست‌ودوم لیگ برتر در تیم فوتبال استقلال تهران اصلاً گل نزد و به‌علت عملکرد ضعیف خود نیز در اکثر بازی‌ها نیمکت‌نشین بود. در نهایت شهباززاده با گلی که امروز مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رساند، رسماً به ناکامی طولانی خود در دیدارهای رسمی پایان داد و پس از اینکه آخرین گل خود در مصاف با آلومینیوم را به‌ثمر رسانده بود با گلزنی دوباره به این تیم طلسم را شکاند.

طلسم گلزنی شهباززاده از آغاز فصل گذشته شروع شد و او در حالی هیچ گلی نزد که تیم استقلال علاوه بر ۳۰ هفته لیگ برتر، شش بازی در جام‌حذفی انجام داد. ضمن اینکه او فصل جدید در رفسنجان هم بعد از چهار هفته توانست گل بزند تا طلسمش عملاً ۳۶۱۴ دقیقه طول بکشد و پس از ۴۰ بازی در فوتبال ایران تور دروازه یک تیم را به لرزه درآورد.

کد خبر 689392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.