دشمن همواره قصد تجزیه کشور را دارد

رئیس اداره طرح و عملیات زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تجزیه کشور است، گفت: امروز با رهبری مقتدرانه و مومنانه مقام معظم رهبری از سختی‌ها عبور کردیم و به قله‌ها نزدیک شدیم و دستاوردهای کشورمان را روز به روز به رخ جهانیان می‌کشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مرتضی میریان امروز _پنجشنبه، سی‌ام شهریورماه_ در دیدار با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان فریدن با اشاره به حمایت همه جانبه دنیا از صدام در دوران جنگ تحمیلی، اظهار کرد: حمایت از عراق در دوران هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران توسط قدرت‌های شرق و غرب از مباحث عجیب تاریخی بود.

وی افزود: قدرت‌های شرق و غرب در مهار انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران با هم اتفاق نظر داشته و به همین جهت در کنار رژیم بعث عراق قرار گرفتند.

رئیس اداره طرح و عملیات زمینی سپاه ادامه داد: در جنگ تحمیلی دشمن علاوه بر محدود کردن انقلاب اسلامی، قصد تجزیه و محدود کردن مرزهای جغرافیای ایران را داشت که با رهبری حضرت امام (ره) دشمنان ناکام ماندند.

دشمن همواره قصد تجزیه کشور را دارد

میریان تصریح کرد: دشمن بعد از جنگ تحمیلی نیز سعی بر تجزیه کشور داشت و چون در برخی کشورهای اسلامی مانند سوریه، عراق و لیبی نقشه تجزیه آن‌ها پیاده‌سازی شده بود، در فکر خام خود می‌خواستند ایران را نیز تکه تکه کنند.

وی ادامه داد: الطاف الهی، رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و پشتیبانی پرقدرت و آگاهانه مردم، از عوامل شکست دشمنان در این سال‌ها است.

رئیس اداره طرح و عملیات زمینی سپاه گفت: در روند شکل‌گیری و مراحل مختلف انقلاب اسلامی تاکنون همواره عنایت و لطف الهی به این انقلاب مشهود بوده است که ماجرای صحرای طبس یکی از آن موارد است.

وی افزود: امروز با رهبری مقتدرانه و مومنانه مقام معظم رهبری از سختی‌ها عبور کردیم و به قله‌ها نزدیک شدیم و دستاوردهای کشورمان را روز به روز به رخ جهانیان می‌کشیم؛ یک روز ما در پشت در خانه‌هایمان با دشمن می‌جنگیدیم، اما اکنون هزاران فرسخ دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی اگر دشمن بخواهد غلطی کند پاسخش را خواهیم داد.

میریان با اشاره به حضور همه جانبه مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب گفت: ملت ایران پای جنگ ایستاد و از ولایت فقیه پشتیبانی کرد تا از سختی‌های بسیاری عبور کنیم تا جایی که فرهنگ مقاومت ملت ما به بسیاری از کشورهای دیگر صادر شده است.

دشمن همواره قصد تجزیه کشور را دارد


وی با بیان اینکه برخی مسئولان با عملکردشان به نظام آسیب می‌زنند، تصریح کرد: هیچگاه با یک دستمال کثیف نمی‌توان شیشه‌ها را پاک کرد، بنابراین باید دقت کرد چه کسانی را برای مسئولیت انتخاب می‌کنیم تا ریشه فساد و رانت را بخشکانیم و مردم طعم شهد حکومت اسلامی علوی و عدالت را بچشند.

رئیس اداره طرح و عملیات زمینی سپاه تضعیف ولایت را یکی دیگر از اهداف دشمنان این مرز و بوم دانست و گفت: باید پیرو امر ولایت فقیه باشیم، زیرا وصیت شهدا و امام شهدا پشتیبانی از ولایت است و اگر می‌خواهیم کشورمان آسیب نبیند باید پیرو ولایت باشیم.

وی ادامه داد: هر کس در این نظام بیشتر سرمایه برد، بیشترین آسیب را به اسلام وارد ساخت به مانند جنگ احد که یک‌سری به دنبال جمع کردن غنیمت بودند و یکسری تنگه‌ها را حفظ کردند و عامل اصلی شکست لشکر اسلام همان کسانی بودند که به دنبال غنیمت آمده بودند و باید دست این‌ها قطع شود.

دشمن همواره قصد تجزیه کشور را دارد

کد خبر 689321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.