ویزیت رایگان و بازدیدهای علمی، در برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته دفاع مقدس

فرمانده بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویزیت رایگان در درمانگاه‌های سپاه، بازدیدهای علمی و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده بسیج فرهنگیان استان در هفته دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جاماسب بهمنیار امروز _پنجشنبه، سی‌ام شهریورماه_ در جمع خبرنگاران، به تشریح برنامه‌های بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد، در هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های آن‌ها هستیم و تا همیشه شاگرد کلاس ایثار و جوانمردی‌شان می‌مانیم.

وی افزود: نواختن زنگ «مهر و مقاومت»، تجلیل از جانبازان و رزمندگان، غبارروبی و گل افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، روایت مقاومت و ایثار توسط راویان دفاع مقدس از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ویزیت رایگان در درمانگاه‌های سپاه، بازدیدهای علمی و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده بسیج فرهنگیان استان در هفته دفاع مقدس است.

ایمان سبحانی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع، آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه ۵۵ عنوان برنامه، در هفته دفاع مقدس در سطح مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان پیش‌بینی شده است، گفت: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبلیغات محیطی در هفته دفاع مقدس در سطح مدارس و ادارات، برگزاری آئین پیاده‌روی، نشست‌های خاطره گویی، دیدار با خانواده‌های فرهنگی شهید، نشست‌های جهاد تبیین علمی و یادواره شهدای فرهنگی بخشی از این برنامه‌ها است.

کد خبر 689319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.