یکی دیگر از  مطالبات چندین ساله شهروندان منطقه ۲ اصفهان محقق شد

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: خط سرویس حمل‌ونقل عمومی در دو محله دهنو و شهرک رسالت از ابتدای مهرماه سال جاری، همزمان با بازگشایی مدارس راه‌اندازی می‌شود.

محمد صیرفی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از خواسته‌های چند ساله اهالی محله دهنو و شهرک رسالت دسترسی نداشتن به حمل‌ونقل عمومی بود که تا کنون به دلیل نبود ناوگان آن محقق نشده بود.

وی افزود: پس از تأمین خودروی مورد نیاز از سوی معاونت ترافیک و سازمان اتوبوسرانی اصفهان، همزمان با بازگشایی مدارس در مهرماه سال جاری افتتاح و این مشکل اهالی محله دهنو و شهرک رسالت این مشکل برطرف می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: از این پس اهالی شهرک رسالت از مبدا فرهنگسرای رسالت به مقصد ایستگاه مترو قدس می‌توانند با وسیله حمل‌ونقل عمومی تردد کنند، همچنین اهالی محله دهنو از مبدا خیابان ولیعصر شمالی دهنو تا سالن مطالعه اندیشه و تا ایستگاه مترو قدس می‌توانند از حمل‌ونقل عمومی بهره‌مند شوند.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: هر چند این مطالبه چندین ساله ساکنان دو محله دهنو و شهرک رسالت بود، اما این خط به برکت آغاز سال تحصیلی جدید و به‌منظور رفاه دانش‌آموزان برای استفاده از سرویس حمل‌ونقل عمومی از ابتدای مهرماه آغاز به‌کار می‌کند.

وی گفت: برای تردد از مسیر عنوان شده روزانه از ظرفیت چهار خودرو ون برای جابه‌جایی شهروندان استفاده می‌شود که در صورت استقبال شهروندان و نیاز به توسعه آن، ظرفیت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد

صیرفی‌نژاد با اشاره به ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس منطقه دو خاطرنشان کرد: در راستای ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس و رفاه حال شهروندان نیز ۱۰ عدد سایبان ایستگاه طرح جدید اتوبوس با اولویت معابر اصلی منطقه و مجهز به سیستم روشنایی به همراه مناسب‌سازی خط دهنو و رسالت، ساماندهی شد.

کد خبر 689304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.