اجرای طرح جهاد آب‌رسانی در روستاهای استان مرکزی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از اجرای طرح جهاد آب‌رسانی در روستاهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حشمت الله عباسی امروز_ پنجشنبه سی‌ام شهریورماه _ در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح آبرسانی برای تأمین آب هفت روستای شهرستان خنداب اظهار کرد: آغاز حفاری یک حلقه چاه آب شرب در روستای گرم آب از توابع شهرستان خنداب در راستای اجرای طرح جهاد آب رسانی در روستاهای استان مرکزی است.

وی افزود: کاهش بارندگی‌ها و به تبع آن کاهش ذخایر منابع آب موجب بروز خشکسالی اخیر شده که بعضی از مناطق را با کمبود و یا افت فشار آب مواجه کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ادامه داد: در راستای تأمین آب مورد نیاز هفت روستای کم آب در مجتمع آبرسانی کمرآب شهرستان خنداب، عملیات حفاری یک حلقه چاه آب شرب در روستای گرماب آغاز شد.

عباسی تصریح کرد: بعد از اتمام عملیات حفاری چاه مذکور، نصب تجهیزات و اجرای خطوط انتقال آب از دیگر برنامه‌های این شرکت برای این طرح است.

وی گفت: با اجرای کامل این طرح، آب شرب هفت روستای کمرآب، ثمر دشت، قلعه اسد آباد، علی آباد، ابراهیم آباد، گرماب و حسین‌آباد شهرستان خنداب در مجموع با تعداد دو هزار و ۱۴۷ مشترک، پایدار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اضافه کرد: در فاز نخست طرح جهاد آبرسانی در استان مرکزی ،۶۷ روستای استان از آب شرب پایدار بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 689300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.