فضاسازی مدارس منطقه ۶ قم برای استقبال از سال جدید

مدیر منطقه شش شهرداری قم از خدمات‌رسانی به بیش‌ از ۳۵ مدرسه در راستای استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: هرس بیش از ۱۲۰ اصله درخت و کاشت حدود ۴۵۰ گلدان گل‌های فصلی و دائمی در حیاط مدارس انجام شده است.

احمد ترکمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: منطقه شش شهرداری قم در این مدت تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مدارس و بهبود سیما و منظر فضای شهری اطراف مدارس به کار گرفته است تا دانش‌آموزان سال تحصیلی با نشاطی را آغاز کنند.

وی افزود: بیش‌از ۴۰ هزار مترمربع از محوطه و دیوارهای مدارس و بیش از ۲۴۰ چشمه سرویس بهداشتی توسط عوامل خدمات شهری منطقه شش، شست‌وشو و برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم از هرس بیش از ۱۲۰ اصله درخت در محوطه مدارس و کاشت حدود ۴۵۰ گلدان گل‌های فصلی و دائمی در حیاط مدارس خبر داد و خاطرنشان کرد: با هدف هرچه زیباتر شدن محیط مدارس و تقویت روحیه دانش‌آموزان، بیش از ۷۵۰ مترمربع نقاشی دیواری و دیوارنویسی در مدارس سطح منطقه انجام شده است.

ترکمن تصریح کرد: در نظر گرفتن تمهیدات ایمنی برای تردد ایمن دانش‌آموزان نیز جزو برنامه‌های این منطقه است و با هدف تسهیل در عبور و مرور دانش‌آموزان، ۱۵ تن آسفالت برای لکه‌گیری، اصلاح مسیر تردد و محوطه اطراف مدارس مورد استفاده قرار گرفته و رنگ‌آمیزی و آشکارسازی خطوط عابر پیاده مقابل مدارس انجام شده است.

وی ادامه داد: امید است با اقدامات بی‌شماری که شهرداری قم در راستای استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس انجام داده است، بتوانیم محیطی آرام، امن و دل‌نشین را برای فراگیری علم و دانش فراهم کنیم.

کد خبر 689278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.