بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز کرمانی تحت پوشش کمیته امداد استان هستند

استاندار کرمان گفت: بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که توان تهیه لوازم اولیه برای حضور در مدرسه را ندارند و با انجام این فعالیت‌ها با حفظ کرامت می‌توان به آن‌ها کمک کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی فداکار _امروز پنج شنبه سی‌ام شهریورماه_ با حضور در پایگاه «شور عاطفه‌ها»، ضمن دعوت از مردم نیکوکار برای مشارکت در این امر خداپسندانه، اظهار کرد: برپایی جشن عاطفه‌ها موجب تقویت روحیه کمک به دیگران در جامعه است.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند کمیته امداد امام خمینی (ره) برای دست‌گیری از خانواده‌ها و دانش‌آموزان نیازمند، افزود: بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که توان تهیه لوازم اولیه برای حضور در مدرسه را ندارند و با انجام این فعالیت‌ها با حفظ کرامت می‌توان به آن‌ها کمک کرد.

استاندار کرمان با بیان اینکه ملت ایران همواره در دست‌گیری از نیازمندان و افراد بی‌بضاعت پیش‌قدم بوده است، تصریح کرد: ضرورت دارد خانواده‌ها در پایگاه‌های «شور عاطفه‌ها» که به توسعه فرهنگ انفاق و تقویت روحیه دست‌گیری از دیگران می‌شود، مشارکت داشته باشند.

به گزارش ایمنا، پایگاه‌های «شور عاطفه‌ها» در استان کرمان در قالب پویش تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت، با شعار «آینده‌ساز باشیم»، از امروز پنج‌شنبه سی‌ام شهریور ماه همزمان با سراسر کشور برپا شده و تا ۱۵ مهر ماه دایر هستند.

کد خبر 689275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.