درج QR code در اولین شماره ماهنامه آموزشی ویژه والدین

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از درج رمزینه (QR code) در اولین شماره ماهنامه آموزشی ویژه والدین کلاس اولی خبر داد و گفت: والدین با اسکن کردن این رمزینه و دریافت فیلم آموزشی در گوشی همراه خود، می‌توانند روش چگونه کتاب خواندن برای کودک پایه اول را بیاموزند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، معصومه نجفی پازکی ضمن تاکید بر اینکه آموزش عمیق با ایجاد پایه شناختی جدی و قوی در ذهن کودک محقق می‌شود که این مهم از طریق خواندن با مسیر درست شکل می‌گیرد، اظهار کرد: باید هم‌افزایی جدی‌تری بین والدین و معلم شکل بگیرد تا مسیر تربیت در ساحت‌های شش گانه به خوبی هموار شود، لذا ماهنامه آموزشی برای والدین کلاس اولی‌ها برنامه‌ریزی و تدوین و در جشن شکوفه‌ها بین آنها توزیع شد.

وی افزود: این ماهنامه حاوی نکاتی مربوط به برنامه درسی دانش‌آموزان و موضوعات مهم تربیتی است که در اولین شماره از آن به دلیل اهمیت درس فارسی کلاس اول، به بحث زبان‌آموزی پرداخته شده است و در ماه‌های آینده در مورد سایر دروس نیز مطالب ارزشمندی ارائه خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه کتاب خواندن به منظور زبان آموزی قواعد خاص خود را دارد، از درج رمزینه (QR code) در اولین شماره ماهنامه خبر داد و گفت: والدین با اسکن کردن این رمزینه و دریافت فیلم آموزشی در تلفن همراه خود می‌توانند روش چگونه کتاب خواندن برای کودک پایه اول را بیاموزند. بیشترین سهم زبان‌آموزی در پایه اول، خواندن و از این جهت، درخواست جدی از والدین این است که نگاه خود را به دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی تغییر دهند و از کودک کلاس اولی انتظار املای صحیح نداشته باشند.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه والدین اول ابتدایی طی سال تحصیلی پیش رو خبر داد و اضافه کرد: آموزش عمیق با ایجاد یک پایه شناختی جدی و قوی در ذهن کودک محقق می‌شود که این مهم از طریق خواندن با مسیر درست شکل می‌گیرد. دانش‌آموز از طریق تجزیه و تحلیل و فهم می‌تواند در خواندن، لحن، روایت‌گری و صحبت کردن، تمرکز در شنیدن و در کنار تمام این موارد مهم، در املا موفق باشد.

کد خبر 689256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.