بازدید از طرح‌های مختلف عمرانی و گفت‌وگو با مردم جرقویه

استاندار اصفهان به همراه تعدادی از مدیران کل استان و معاونان استاندار از طرح‌های مختلف عمرانی از جمله مسکن ملی شهرستان جرقویه دیدن کرد و همچنین دیدارهایی با مردم این خطه داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جریان بیست‌وچهارمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان که به شهرستان جرقویه رقم خورد، سیدرضا مرتضوی استاندار، به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل استانی، از مجموعه ۹۶ واحدی مسکن روستای رامشه بازدید و به مقام شامخ شهیدان این خطه، ادای احترام کردند.

کلنگ زنی پروژه نهضت ملی مسکن حسن آباد و بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن محمدآباد، بازدید از شهرک مسکونی محرومان گیوان نیز از دیگر برنامه‌های استاندار اصفهان در شهرستان جرقویه بود.

همچنین فعالان اقتصادی شهرستان جرقویه با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان جرقویه با حضور استاندار اصفهان و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در حال برگزاری است.

در ادامه استاندار اصفهان به همراه معاونان و برخی مدیران کل استان با مردم شهرستان جرقویه دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

حضور در شورای اداری مشترک استان و شهرستان و دیدار با خانواده معزز شهید شهرستان از دیگر برنامه‌های استاندار اصفهان در شهرستان جرقویه است.

به گزارش ایمنا، روز گذشته نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای شهر و روستای شهرستان جرقویه دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد خبر 689237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.