۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
اولین تقاطع در همدان هوشمند شد

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان از هوشمندسازی اولین تقاطع در سطح شهر خبر داد و گفت: تقاطع بابک با نصب تجهیزات هوشمندسازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی حیدری امروز _ پنج‌شنبه سی‌ام شهریورماه _ در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام خوب شهرداری در خصوص آموزش شهروندی در حوزه رفتار ترافیکی، اظهار کرد: سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری به تازگی با نصب بنرهایی با موضوع آموزش رفتارهای ترافیکی حرکت خوبی را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه شهرداری بعد از مدت‌ها به اقدام آموزش شهروندی در این حوزه رسید، افزود: این امر قابل تقدیر بوده و امیدوارم با تداوم این روند، اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان و بهبود مسائل ترافیکی در سطح شهر اتفاق بیفتد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر اسلامی همدان از هوشمند شدن اولین تقاطع در سطح شهر خبر داد و گفت: تقاطع بابک به عنوان اولین تقاطع در شهر هوشمند شده است.

وی با بیان اینکه تجهیزات هوشمندسازی تقاطع بابک نصب شده است، ادامه داد: امیدواریم این امر ادامه یافته و به این میزان اکتفا نشود و به زودی هوشمندسازی تمام تقاطع‌های سطح شهر مشاهده شود.

حیدری با اشاره به اینکه انتظار شورا و شهروندان در بحث پرداختن به مسائل ترافیکی بیش از این اقدامات است، تصریح کرد: در کنار سایر اقدامات در حوزه ترافیکی باید این فرآیندها نیز انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: اقدامات سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری در این حوزه قابل تقدیر بوده و این سازمان ظرفیت انجام اقدامات بیشتر و بزرگ‌تر را دارد که نیازمند برنامه‌ریزی و عزم راسخ در این خصوص است.

کد خبر 689222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    ببخشید هوشمند شدن این تقاطع یعنی چی چرا توضیح نمی دهید فقط میگه هوشمند شده یعنی. چی یعنی پل هروقت احساس خطرکنه خودش باز و بسته میشه