اعزام ۷ ایستگاه آتش‌نشانی برای اطفای حریق کارگاه تولید الیاف

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اعزام هفت ایستگاه آتش‌نشانی به منظور اطفای حریق کارگاه تولید الیاف خبر داد.

محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۲:۵۰ روز گذشته _چهارشنبه بیست‌ونهم شهریورماه_ وقوع حریق در کارگاه تولید الیاف واقع در روستای جلاردان به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت حادثه، بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره چهار، ۲۴،۲۳،۲۰،۱۹،۱۵ و ۲۵ به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حریق اعزام شدند.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: آتش‌نشانان در لحظه اولیه حضور در محل، با دود و شعله ناشی از حریق دستگاه تولید الیاف با وسعت زیاد مواجه، بلافاصله با مشارکت تیم‌های عملیاتی به چندین گروه تقسیم شدند و آتش را از چندین جهت محاصره و نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

وی با بیان اینکه با اقدام به موقع مأموران اعزامی از سرایت شعله به دیگر کارگاه‌های هم‌جوار جلوگیری شد، خاطرنشان کرد: این حریق خسارت جانی نداشت و آتش‌نشانان پس از مهار حریق و پاک‌سازی کامل، محل را تحویل مالک دادند.

کد خبر 689209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.