نصب برچسب روی سرویس‌های مدارس اهواز در دستور کار است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز با اشاره به صدور ۲۴ مجوز برای شرکت‌های متقاضی فعالیت در سرویس مدارس، گفت: به منظور ساماندهی و ایجاد نظم در تلاش هستیم برچسب سرویس‌ مدارس را روی خودروها نصب کنیم.

امیر صفی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای تابستان برنامه‌ریزی لازم برای سامان‌دهی سرویس‌های مدارس در دستور کار سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز قرار گرفت و جلسات متعددی در شورای اسلامی شهر با حضور نمایندگان آموزش و پرورش و پلیس راهور برگزار شد.

وی افزود: برای این کار سامانه‌ای به نام سپند طراحی شده است که رانندگان و شرکت‌های متقاضی فعالیت برای سرویس مدارس باید در این سامانه ثبت‌نام کنند، تصمیم بر این گرفته شد تنها به شرکت‌ها و رانندگان ثبت‌نام شده مجوز فعالیت با نظارت سازمان تاکسیرانی، داده شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز ادامه داد: این سازمان از میان شرکت‌های درخواست کننده به ۲۴ شرکت مجوز فعالیت داد، بر همین اساس فعالیت سایر شرکت‌ها و رانندگانی که مجوزی از سوی سازمان تاکسیرانی ندارند غیرمجاز خواهد بود، همین این امر سبب می‌شود که مدیریت بهتری برای فعالیت سرویس‌های مدارس صورت گیرد و آرامش خاطر بیشتری برای والدین ایجاد شود.

صفی‌خانی با اشاره به تصویب نرخ‌نامه سرویس‌های مدارس، تصریح کرد: سرویس‌ها در قرارداد با مدارس هستند و والدین باید بر اساس نرخ‌نامه هزینه را به حساب مدرسه واریز و از پرداخت وجه به راننده خودداری کنند، علاوه بر آن دریافت هرگونه وجه اضافی توسط راننده و شرکت تخلف محسوب می‌شود و در صورت رخ دادن چنین امری والدین مراتب را برای پیگیری به سازمان تاکسیرانی یا آموزش و پرورش در اهواز اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز، از هفته اول مهرماه بر فعالیت خودروهای سرویس مدارس نظارت خواهیم کرد و در تلاش هستیم تا برای ایجاد یک نظم مشخص و شناسایی سرویس‌های مدارس تمام خودروهای فعال در این حوزه برچسب سرویس مدارس داشته باشند.

کد خبر 689201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.