واکنش رئیس فیفا به دیدار با رئیس جمهور کشورمان / ایران عضو قابل توجه آسیا است+ عکس

رئیس فیفا به دیدار با رئیس جمهور کشورمان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سومین روز سفر خود به نیویورک، شب گذشته با «جیانی اینفانتینو» رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در هتل محل اقامت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد. ماحصل این دیدار موافقت رئیسی با پیشنهاد «اینفانتینو» برای برگزاری مسابقه فوتبال ستارگان ایران و جهان و دیگر موضوعات فوتبال کشورمان بود.

پس از این دیدار جیانی اینفانتینو با انتشار پستی در فضای مجازی نوشت:

«دیدار با رئیس جمهور ایران، ابراهیم رئیسی امروز در شهر نیویورک بسیار عالی بود.

فوتبال تیم ملی ایران در حال رونق است و من به رئیس جمهور به خاطر تلاشی که برای توسعه بازی در کشورش انجام شده است تبریک گفتم. مطمئن هستم که فدراسیون فوتبال و دولت به تلاش خود ادامه خواهند داد تا این بازی زیبا را برای ایرانیان بیشتر و بیشتر به ارمغان بیاورند.

همچنین در مورد توسعه فوتبال بانوان در کشور و پیشرفت‌های حاصله در زمینه حضور بانوان در استادیوم‌های فوتبال بحث کردیم و در عین حال بر اهمیت ادامه فعالیت بیشتر در سراسر کشور ایران تاکید کردیم.

من پیشتر گفته‌ام که در آینده نزدیک برای گفت‌وگو در مورد مسائل مربوط به فوتبال به ایران سفر خواهم کرد و این تمایل را به رئیس جمهور نیز تأیید کردم. آنها نیروی مهمی در فوتبال آسیا هستند و برای من مهم است که اطمینان حاصل کنم که روابط کاری مثبت و مثمر ثمری را که ایجاد کرده‌ایم، ادامه می‌دهیم.

فوتبال جهان را متحد می‌کند»

واکنش رئیس فیفا به دیدار با رئیس جمهور کشورمان / ایران عضو قابل توجه آسیا است+ عکس

کد خبر 689199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.