آماده‌باش راهداری چهارمحال‌وبختیاری همزمان با آغاز فصل بارش‌ها

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال‌وبختیاری گفت: سال جاری یک دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر و پنج دستگاه شن‌پاش و نمک‌پاش با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امین قوامی امروز _ پنجشنبه سی‌ام شهریورماه _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه بارش‌ها سال جاری زودتر آغاز می‌شود، اقدامات لازم برای استقبال از این فصل انجام شده است و نیروها از پانزدهم آبان‌ماه آماده‌باش خواهند بود.

وی افزود: ۴۲ اکیپ راهداری با ۱۱ اکیپ سیار و ۳۱ اکیپ ثابت، ۴۵۰ نیرو و ۳۰۱ دستگاه ماشین‌آلات آماده خدمت‌رسانی در فصل زمستان هستند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: تاکنون پنج هزار تن شن و نمک خریداری شده و ماشین‌آلات در حال تعمیر و بازسازی است و در سال جاری یک دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر و پنج دستگاه شن‌پاش و نمک‌پاش با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار خریداری شده است.

قوامی با بیان اینکه ماشین‌آلات استان حدود ۱۰ درصد نوسازی می‌شود، اضافه کرد: تا پایان سال سه دستگاه بلدوزر و سه دستگاه گریدر با ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار خریداری خواهد شد و اجاره ماشین‌آلات مورد نیاز نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه سالانه ۶۰ تا ۷۰ دستگاه گریدر، تراکتور، لودر و بلدوزر اجاره می‌شود، گفت: گردنه‌های گوشنگلی، چری و رخ ومحور شهرکرد، فارسان و کوهرنگ از مهم‌ترین و پرخطرترین محورها در فصل بارش است و بیشتر نیرو و توان این اداره‌کل در این مسیرها خواهد بود.

کد خبر 689184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.