سرانه فضای سبز در اردبیل پایین است

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: اردبیل نسبت به سایر شهرهای کشور از فقر فضای سبز رنج می‌برد و با اجرای طرح تفصیلی و تکمیل پارک‌های در دست اجرا، سرانه فضای سبز این شهر به هشت و نیم متر خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، میرمحمد سیدهاشمی _چهارشنبه بیست و نهم شهریور_ در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در گذشته اجرای طرح‌های شهرسازی اردبیل بدون طرح تفصیلی پیش می‌رفت و هیچ برنامه‌ای برای توسعه پایدار و ایمن شهر در قالب طرح تفصیلی اجرا نشد، اما در این دوره اعضای شورای اسلامی شهر تصویب طرح تفصیلی را در اولویت قرار داده و برای تأیید نهایی به شورای عالی استان‌ها ارسال کردند.

وی افزود: شهر اردبیل از بی‌قانونی و تصمیم‌های غیرکارشناسی برخی مسئولان شهری رنج می‌برد، در حالی که با اجرای طرح تفصیلی، کارهای و امورات شهری، قانونی و برنامه محور خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خاطرنشان کرد؛ یکی از محاسن اصلی طرح تفصیلی، اجرای طرح‌ها بر اساس برنامه و مطابق با قانون و مقررات شهری است.

سیدهاشمی با بیان اینکه سرانه فضای سبز در اردبیل پایین است، تصریح کرد: اردبیل نسبت به سایر شهرهای کشور از فقر فضای سبز رنج می‌برد و با اجرای طرح تفصیلی و تکمیل پارک‌های در دست اجرا، سرانه فضای سبز این شهر به هشت و نیم متر خواهد رسید.

کد خبر 689156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.