حفاظت از درختان شهر قزوین همزمان با اجرای طرح‌های توسعه

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: در راستای صیانت از فضای سبز شهر، درختانی که در مسیر اجرای طرح‌های توسعه شهری قرار بگیرند به هیچ عنوان قطع نمی‌شوند، بلکه با استفاده از مهارت کارشناسان سازمان، جابه‌جا و به مکان مناسب انتقال داده می‌شوند.

محمدصالح صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از انتقال درختان و درختچه‌های میدان شورا به بوستان ارکیده خبر داد و اظهار کرد: با توجه به طرح تغییر شکل هندسی میدان شورا به چهارراه، درختان و درختچه‌های این میدان به بوستان ارکیده منتقل شد.

وی افزود: در راستای صیانت از فضای سبز شهری، درختانی که در مسیر اجرای طرح‌های توسعه شهری قرار بگیرند به هیچ عنوان قطع نمی‌شوند، بلکه با استفاده از مهارت کارشناسان سازمان، جابه‌جا و به مکان مناسب انتقال داده می‌شوند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین با اشاره به پروژه توسعه فضای سبز و زیباسازی منظر بلوار ایران موسوم به دیوار سبز، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه توسعه فضای سبز و زیباسازی منظر بلوار ایران با سرعت خوبی ادامه دارد.

صالحی اضافه کرد: طرح زیباسازی و توسعه فضای سبز این بلوار با رویکرد فضای سبز کم‌آب و سازگار با اقلیم شهر قزوین در برنامه کاری است.

وی گفت: در حال حاضر عملیات کاشت درختچه‌های زینتی در این بلوار شامل لاوان، رزماری، زرشک و آبشار طلایی در بیش از هشت هزار گلدان سیمانی در حال اجرا است.

کد خبر 689147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.