نباید جهاد تبیین را محدود به سربرگ‌ها کرد

نماینده تشکل‌ها و فعالان مردمی در ستاد مرکزی اربعین گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب امر به جهاد تبیین می‌کنند، نمی‌توان آن را محدود به سربرگ نامه‌ها کرد، بلکه بنا به فرموده امام امت نیازمند عزم و اراده جدی در این زمینه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حسین یکتا امشب _چهارشنبه، بیست‌ونهم شهریورماه_ در مراسم گردهمایی موکب‌داران الی اصحاب‌الحسین (ع) اظهار کرد: این چند روز با خاطرات جنگ در اصفهان زندگی کردیم، اقدامات بسیاری باید در اصفهان انجام گیرد تا این گنج استخراج شود.

وی با تاکید بر اینکه سرمنشأ اتفاقات مهم باید از اصفهان شکل بگیرد، افزود: دهه هشتادی و نودی‌ها نسل ویژه‌ای هستند و شهدا باعث می‌شوند این نسل در صراط مستقیم قرار بگیرند، اما جای کار زیادی در این مسیر وجود دارد، شما در اصفهان منتظر دیگر شهرها نمانید و خودتان در این مسیر نقش‌آفرین باشید.

نماینده تشکل‌ها و فعالان مردمی در ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه موکب موقف نیست و تمام دنیا موکب و محلی برای عبادت است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بیان کردند جاذبه‌های دنیا زیاد شده، اما به ظهور نزدیک شدیم و بر همین اساس است که در مسیر اربعین تمام جمعیت موکب‌نشین می‌شوند که چنین حماسه‌هایی رقم بزنند و بگویند که خبری در راه است.

وی با بیان اینکه این روزها که عده‌ای بر طبل ناامیدی می‌زنند، ما باید نقطه امید باشیم، چراکه این روزها بحث بر سر قیام برای خداست، گفت: زمانه امروز مانند شب‌های کربلای پنج انقلاب است و می‌توان خط‌شکنی‌های دوران دفاع مقدس را در آن تکرار کرد.

یکتا خاطرنشان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب امر به جهاد تبیین می‌کنند، نمی‌توان آن را محدود به سربرگ نامه‌ها کرد، بلکه بنا به فرموده امام امت نیازمند عزم و اراده جدی در این زمینه هستیم.

وی خطاب به جوانان و نوجوانان تصریح کرد: ما از لقاءلله جا ماندیم، اما شما مراقب باشید از بقیة‌الله (عج) جا نمانید و در این مسیر با معرفت به مأموریت پا بگذارید.

کد خبر 689120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.