کشف بیش از ۵ هزار قطعه لوازم یدکی قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف بیش از پنج هزار و ۳۰۲ قطعه لوازم یدکی خارجی قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان رشت خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری در کشور می‌شود.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان با انجام تحقیقات نامحسوس و اقدامات فنی از وجود تعداد زیادی لوازم یدکی قاچاق داخل انبار یک واحد صنفی در شهرستان رشت مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: با اعزام مأموران و در بازرسی از محل‌های مورد نظر، پنج هزار و ۳۰۲ قطعه لوازم یدکی خارجی قاچاق شامل واترپمپ، پمپ بنزین، دینام، فیلتر و پیستون کشف شد.

وی از معرفی متهم ۵۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

ملکی گفت: مردم به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 689112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.