جایگاه امروز ایران اسلامی قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست

استاندار کرمانشاه، پایداری را رمز پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس در برابر دشمن بعثی عنوان کرد و گفت: «استقامت»، زمینه‌ساز رشد و پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدطیب صحرایی امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم در مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که همزمان با سراسر کشور و با حضور امام جمعه کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد، اظهار کرد: آن‌چه انقلاب اسلامی دارد به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان به دست آمده و امروز کسی تردید ندارد که اگر شهدا و ایثارگران نبودند، اقتدار کنونی را در کشور نداشتیم.

وی استقامت در راه خیر را رمز پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس در برابر دشمن بعثی عنوان کرد و افزود: استقامت همه آن چیزی است که می‌تواند کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار دهد.

استاندار کرمانشاه از خانواده‌های شهدا و ایثارگر به عنوان الگوهای خوبی برای استقامت در راه خیر یاد کرد و گفت: همواره نیاز به یادگیری از این عزیزان داریم.

وی همچنین با مقایسه شرایط کنونی کشور با سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با یک نگاه کوتاه به گذشته این مرز و بوم درمی‌یابیم که جایگاه امروز ایران اسلامی قابل مقایسه با دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیست.

صحرایی تصریح کرد: در دوران قبل از پیروزی انقلاب، حاکمان با قلدری سرکار آمده و شیوه اداره کشور به این شکل بود که حاکمان این آب و خاک در برابر مردم، مستبد و در مقابل بیگانگان، زبون بودند، اما امروز مردم ایران اسلامی خودشان اداره کشور را بر عهده گرفته و در برابر دشمنان استقامت کرده و سینه سپر می‌کنند.

وی ادامه داد: برای نگهداشت فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی باید روح جهاد و تفکر شهادت‌طلبی را در جامعه زنده نگاه داریم.

کد خبر 689095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.