دستگیری پنج سارق با سرقت‌های متعدد در شهرستان بویراحمد

رییس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد، از دستگیری سارقان کابل، سیم برق و موتورسیکلت در بویراحمد خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شاپور بهنام‌پور اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند ۳ نفر سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی حین انجام سرقت دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر مالخر نیز دستگیر شد، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۲۲ فقره سرقت سیم و کابل برق مربوط به منازل نیمه کاره و اداره برق در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف و مقادیری سیم و کابل برق از آنان کشف و ضبط و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به آنان نیز توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت مسروقه در یاسوج

شاپور بهنام پور در ادامه اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی از کلانتری ۲۴ استان فارس مبنی وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند یک نفر سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در یکی از محلات شهر یاسوج دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه از آن کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت موتوسیکلت مذکور اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

وی با اشاره به اینکه موتورسیکلت کشف‌شده به مالباخته تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی بوده و هدف پلیس از اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با جرایم و از همه مهم‌تر جلب اعتماد عمومی شهروندان است، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 689093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.