دشمن با الگوسازی، انحراف افکار جوانان را هدف قرار داده است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دشمن سعی دارد با معرفی چهره‌های دلخواه خود به عنوان الگو، افکار جوانان را منحرف کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید علی احمدزاده، امروز_ چهارشنبه، بیست‌ونهم شهریورماه در همایش تجلیل از چهار هزار پیشکسوت دفاع مقدس، اظهار کرد: رزمندگان، ایثارگران و آن‌هایی که در جنگ نقش بارزی داشتند از جمله پایه‌گذاران انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: افرادی که در مسیر رضای خدا قیام کردند در تاریخ ماندگار هستند و نسل امروز وظیفه دارند آن‌ها را بزرگ داشته، چرا که حفظ حرمت این عزیزان صیانت به مثابه صیانت از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به تلاش دشمنان برای منحرف کردن تفکر نسل‌های پس از انقلاب گفت: دشمن با معرفی چهره‌های دلخواه خود و حتی سلبریتی‌ها سعی داشت جوانان را با ترفند الگوسازی منحرف کنند.

وی بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی جهت حفظ ارزش‌ها و معرفی الگوها تاکید کرد و افزود: با چنین جلساتی نباید به دشمن اجازه بدهیم برای ما الگوسازی کرده و ما را از الگوهایی نظیر امام حسین علیه‌السلام، امام خمینی ره و شهدا دور کنند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: سرداران بزرگی هم از فرزندان استان و هم رزمندگان سایر استان‌ها در کهگیلویه و بویراحمد نقش‌آفرینی کردند که نیاز است این عزیزان تکریم و احترام شوند.

وی از متولیان فرهنگی خواست در نام‌گذاری معابر و میادین و اماکن از نام سرداران بزرگ استان استفاده کنند و گفت: این موضوع علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و سرداران بزرگ، موجب جلوگیری از محقق شدن نقشه دشمن در انحراف جوانان با الگوسازی خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در روستای «شهید طیب» پل شهید طیب در حال احداث است که نام طریق‌الطیب را برای آن انتخاب کردیم و پیشنهاد می‌کنم مسیر «پاتاوه به دهدشت» به نام شهید تک تیرانداز «شهید عبدالرسول زرین» که فرزند کهگیلویه و بویراحمد است نام‌گذاری شود.

کد خبر 689082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.