تیم بانوان کاشان نایب قهرمان مسابقات مینی فوتبال «جام ایرانیان» شد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: در مسابقات مینی فوتبال «جام ایرانیان» استان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، نایب قهرمان مسابقات بانوان اصفهان شد.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تیم مینی فوتبال بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان پس از شکست در ضربات پنالتی برابر تیم اصفهان، عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی‌فوتبال «جام ایرانیان» استان اصفهان را از آن خود کرد.

وی افزود: در مرحله استانی این رقابت‌ها در نخستین گام تیم بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در مجموعه ورزشی امین اصفهان موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ تیم شهرضا را از پیش بر دارد و به فینال مسابقات راه یابد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: در بازی فینال میان دو تیم کاشان و اصفهان بعد از تساوی ۱ - ۱ کار به ضربات پنالتی کشیده شد و در نهایت عنوان قهرمانی استان به تیم اصفهان رسید.

وی اضافه کرد: در ادامه تیم کاشان با مربی‌گری اکرم علیزاده، روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد، تیم مینی‌فوتبال بانوان پیش از این در نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان که توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی استان و کشور با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی کاشان برگزار شد.

فرجی تصریح کرد: در نهایت تیم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان پس از پیروزی بر تیم‌های علوی و اسحاق‌آباد و کسب عنوان قهرمانی شهرستان، راهی مسابقات مینی فوتبال منطقه شد که در برابر تیم نطنز به پیروزی رسید و به مرحله استانی مسابقات صعود کرد.

کد خبر 689057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.