مدیریت نرم‌افزاری در کنترل ترافیک را پیگیری می‌کنیم

شهردار ارومیه در کلنگ‌زنی پروژه زیرگذر شورا-شهید بهشتی گفت: به دنبال مداخلات نقطه‌ای همچون احداث زیرگذر هستیم تا بخشی از ترافیک ارومیه از طریق زیرگذر و بخشی نیز از طریق مدیریت‌های نرم‌افزاری کنترل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین مهدی‌زاده امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم شهریورماه_ در مراسم کلنگ‌زنی پروژه زیرگذر شورا-شهید بهشتی با بیان اینکه در برآورد اولیه پروژه بیش از ۸۹۰ میلیارد ریال هزینه پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: بالغ بر ۷۵۰ تن میلگرد و بیش از هفت هزار متر مکعب بتن برای این پروژه مصرف می‌شود.

وی یکی از الزامات اساسی جهت احداث زیرگذر شورا- شهید بهشتی را حفظ بافت خیابان شهید بهشتی عنوان کرد و افزود: با توجه به موقعیت شهری و توافقات انجام گرفته این پروژه با پیمانکاری مؤسسه عاشورا در شش ماهه کاری به بهره‌برداری خواهد رسید که با تحقق این مهم یک قدم مثبت در مدیریت ترافیک بر می‌داریم.

شهردار ارومیه اظهار کرد: سه استراتژی شامل مداخلات نقطه‌ای مانند احداث زیرگذر، انجام کارهای نرم‌افزاری و فرهنگی همچنین توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در حوزه مدیریت ترافیک از سوی مدیریت شهری ارومیه مدنظر است.

وی با اشاره به توزیع ترافیک، بیان کرد: مدیریت شهری ارومیه دنبال آن است که ترافیک در یک نقطه گره نخورد بلکه آن را با احداث زیرگذر و تقاطع توزیع کند.

مهدی زاده ادامه داد: تا آن جایی که بتوانیم به دنبال احداث روگذر در سطح شهر ارومیه نیستیم چرا که روگذر به عنوان یک کالبد ناموزون در بافت شهری دیده می‌شود بلکه به دنبال مداخلات نقطه‌ای همچون احداث زیرگذر هستیم تا بخشی از ترافیک از طریق زیرگذر و بخشی نیز از طریق مدیریت‌های نرم‌افزاری کنترل شود.

وی در این آئین کلنگ زنی به افتتاح دوربرگردان غیرهمسطح المهدی نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه در کمتر از ۱۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید که با گشایش آن حجم بسیاری از ترافیک مسیر بزرگراه خاتم‌الانبیاء (ص) کاسته می‌شود.

کد خبر 689051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.