۱۰۲ مورد رأی تجمیع توسط شهرداری قم صادر شده است

مدیر امور اجرایی کمیسیون‌های ماده صد شهرداری قم گفت: رأی تجمیع در چهار ماهه نخست سال ۱۰۲ مورد بوده و از مواردی است که باید آسیب‌شناسی شود.

عباس گل‌افشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در چهار ماه نخست امسال کمیسیون‌های ماده صد شهرداری قم به تفکیک از میان پرونده‌های صادر شده دو هزار و ۴۸ مورد بدوی، هزار و ۲۳۶ مورد تجدید نظر و ۶۰ مورد آرای هم‌عرض را صادر کرده‌اند.

وی افزود: استنکاف از پرداخت جریمه که تبصره دو و سه را در برمی‌گیرد، شامل جرایمی که مالکین در یک بازه زمانی پرداخت نکنند، می‌شود که مجدداً به کمیسیون بازمی‌گردد و کمیسیون مکلف به رأی تخریب است که ۱۵ مورد است.

مدیر امور اجرایی کمیسیون‌های ماده صد شهرداری قم با اشاره به افزایش تخلف تقسیم غیرمجاز پلاک‌های شهری ابراز کرد: رأی تجمیع در چهار ماهه نخست سال ۱۰۲ مورد بوده و از مواردی است که مجموعه شهرسازی به ویژه در مناطق دو و شش باید ورود بیشتری بر آن داشته باشد.

وی گفت: تقسیم غیرمجاز یک تخلف شایع در سال‌های اخیر است که گاهی با تفکیک غیرمجاز نیز همگام شده و آسیب بیشتری ایجاد می‌کند که در این دو موضوع در سال جاری در مجموع ۴۶۳ پرونده در کمیسیون‌های ماده صد مطرح شده است.

کد خبر 689037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.