بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اجرای اصول مدنظر رهبری باید سرلوحه مسئولان باشد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رهبری بر چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات تاکید کرده‌اند و در این بین بعد از امنیت، مقوله سلامت انتخابات از مؤلفه‌های اصلی است که قاعدتاً موجب رقابت و مشارکت می‌شود

به گزارش ایمنا به نقل از استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: مبنای کار ما در هر زمینه‌ای فرمایشات مقام معظم رهبری است و رهبری بر چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات تاکید کرده‌اند و در این بین بعد از امنیت، مقوله سلامت انتخابات از مؤلفه‌های اصلی است که قاعدتاً موجب رقابت و مشارکت می‌شود و باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اجرای این راهبردها تلاش کنیم.

وی تلاش‌های دشمن را برای زیر سوال بردن سلامت انتخابات یادآور شد و گفت: دشمن از تمام توطئه‌ها برای کاستن مشارکت مردم در انتخابات استفاده می‌کند و در این بین جنگ رسانه‌ای از اهداف دشمن است که باید با برنامه‌ریزی دقیق و راهکار مناسب برای خنثی کردن این توطئه‌ها ارائه شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: فرمانداران امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز را پیش بینی و پیگیری جدی برای تأمین آن داشته باشند.

رضا شریفی نیز در این جلسه اظهار کرد: تمام تلاش‌ها بر پایه این است که انتخابات پیش رو به بهترین نحو برگزار شود و استان سیستان و بلوچستان همانند ادوار گذشته به لحاظ مشارکت جزو سه یا چهار استان پیشرو کشور مطرح شود.

وی بیان کرد: اعتماد متقابلی بین اعضای ستادهای اجرایی و حوزه نظارت وجود دارد که این اعتماد و حس هم‌افزایی را قدر می‌دانیم و بنا داریم آن را تقویت کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: فرمانداری‌ها جلسات ستاد انتخابات را با حضور کمیته‌ها هر دو هفته یک بار برگزار کنند و خلاءها و تنگناهای پیش روی برگزاری انتخابات را با نگاه حل مسئله بررسی کنند.

کد خبر 689030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.