آکواریوم ناژوان از فردا تعطیل می‌شود

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: آکواریوم ناژوان بنا به تدبیر مدیریت شهری اصفهان در راستای تحویل‌گیری و انتقال مجموعه از سرمایه‌گذار خارجی به شهرداری اصفهان و لزوم همسان‌سازی سیستم‌ها، کنترل دوره‌ای و به‌روزرسانی از فردا (پنجشنبه) تا چهاردهم مهرماه تعطیل می‌شود.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنااظهار کرد: آکواریوم ناژوان شهرداری اصفهان در قالب قرارداد BOT (ساخت، بهره‌برداری و انتقال ) بین شهرداری اصفهان و بهره‌بردار بخش خصوصی (سرمایه‌گذار خارجی) منعقد شده بود.

وی افزود: از آنجایی که مدت این قرارداد با تمام زمان‌بندی‌ها و متمم خاتمه یافته، قرار است توسط شهرداری اصفهان تحویل و بهره‌برداری شود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان تصریح کرد: مأموریت بهره‌برداری از فضای آکواریوم با استفاده از تمام ظرفیت‌ها، توسط شهرداری اصفهان به مدیریت ناژوان واگذار شده است، از این‌رو از فردا فرایند تحویل‌گیری که سعی کردیم پروسه زمانی کوتاه داشته باشد، شامل انتقال بهره‌برداری، دانش و تکنولوژی، استقرار عوامل اجرایی بهره‌برداری و سامانه‌های ارائه خدمات منطبق با سایر مراکز گردشگری ناژوان را به مجموعه جدید انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: آکواریوم ناژوان بنا به تدبیر مدیریت شهری اصفهان و در راستای تحویل‌گیری و انتقال مجموعه از سرمایه‌گذار خارجی به شهرداری اصفهان و لزوم همسان‌سازی سیستم‌ها، کنترل دوره‌ای و به‌روزرسانی از فردا _پنجشنبه سی‌ام شهریورماه_ تا روز جمعه چهاردهم مهرماه تعطیل می‌شود و از روز شنبه پانزدهم مهرماه مجدد به شهروندان و بازدیدکنندگان ارائه خدمت خواهد کرد.

کد خبر 689028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.