تمام شهرهای گلستان به فیبر نوری متصل شد

استاندار گلستان با اعلام اتصال همه شهرهای این استان به تجهیزات فیبر نوری، گفت: این طرح به زودی و در جریان سفر دوم رئیس‌جمهور به گلستان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی محمد زنگانه اظهار کرد: تاکنون هشت هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح اتصال فیبر نوری گلستان و چهار هزار میلیارد ریال دیگر هم برای اتصال به شبکه زیرساخت کشور توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: با «شعار گلستان سرزمین هوشمند» در راستای اجرای کامل دولت الکترونیک و تسهیل امور مردم در حوزه فناوری اطلاعات قدم‌های مناسبی برداشته و اکنون جایگاه خوبی در کشور داریم.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه همگرایی در گلستان برای چشم اندازهای توسعه‌ای، مشهود و قابل لمس است، خاطرنشان کرد: از هفته دولت امسال تا دور دوم سفر رئیس جمهور به این خطه، ۹۴۰ هزار میلیارد ریال طرح به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

زنگانه اضافه کرد: طی ۲۲ ماه اخیر اعتبار تملک دارایی استان هم به بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: گلستان جزو سه استان دارای رشد مثبت در حوزه صنعت، کشاورزی و خدمات است که در دولت قبل منفی ۵.۹ بوده و اکنون این آمار به مثبت سه رسیده است.

کد خبر 689012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.