بیرانوند فرصت جبران به رونالدو نداد! + عکس

در دیدار پرسپولیس و النصر مهاجم نماینده عربستان موفق به گلزنی نشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته_ سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه _ تیم‌های پرسپولیس ایران و النصر عربستان در گروه E مسابقات از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند و جدال این دو تیم در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود یاران رونالدو به پایان رسید.

با اینکه در نیمه اول این دیدار هر دوتیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم نماینده عربستان موفق شد با گل های عبدالرحمن غریب و محمد قاسم تیم قرمز پوش ایران را از پیش رو بردارد.

نکته جالب توجه در خصوص این تقابل حساس رویارویی دوباره علیرضا بیرانوند و رونالدو بود چراکه بیشتر اهالی فوتبال چشم انتظار گلزنی ستاره پرتغالی برابر دروازه‌بانی بودند که در جام‌جهانی ۲۰۱۸ پنالتی وی را مهار کرده بود اما گلر ملی پوش پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز فرصت گلزنی را از رونالدو سلب کرد. این اتفاق درشرایطی رقم خورد که بیرانوند در شرایط مصدومیت بازی کرد و آمادگی کامل نیز نداشت.

با اینکه مهاجم النصر در تقابل شب گذشته دو تیم موقعیت چندانی برای نزدیک شدن به دروازه شاگردان گل‌محمدی نداشت اما در نیمه اول مسابقه فرصت گلزنی با ضربه سر را پیدا کرد که واکنش خوب علیرضا بیرانوند مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس توسط رونالدو شد.

اگرچه قرمز پوشان در رویارویی با النصر شکست خوردند اما مهار رونالدو توسط مدافعان پرسپولیس و البته مقاومت علیرضا بیرانوند روبه‌روی این بازیکن سبب شد گلزنی ستاره پرتغالی در مقابل تیمی که بیرانوند در چارچوب دروازه آن قرار دارد به زمانی دیگر موکول شود.

ناگفته نماند که مهاجم النصر به رغم ناکامی در امر گلزنی برابر پرسپولیس زمینه ساز گل اول این تیم در دقیقه ۶۲ مسابقه شد.

بیرانوند فرصت جبران به رونالدو نداد! + عکس

کد خبر 689011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.