آرامش وضعیت جوی و دریایی بوشهر در واپسین روزهای تابستان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی وضعیت جوی و دریایی این استان در چند روز آینده آرام پیش‌بینی می‌‎شود.

به گزارش ایمنا، پیام مساعدی روز چهارشنبه اظهار کرد: در این مدت غبار محلی، در برخی ساعت‌ها وزش باد و در صبح نیز مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعت‌‎هایی از روز با وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

مساعدی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود، تاکید کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۳۰، مد اول ساعت ۱۲:۰۰، جزر دوم ساعت ۱۷:۰۰ و مد دوم ساعت ۲۳:۵۵ خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرهای اهرم و برازجان با ۴۵، خورموج با ۴۳ و دیر با ۴۲ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

منبع ایرنا

کد خبر 688998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.