عدالت‌محوری در خدمت‌رسانی اولویت مدیریت شهری مبارکه است

شهردار مبارکه گفت: عدالت‌محوری در خدمت‌رسانی و اجرای پروژه‌ها، ملاک اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی امروز _چهارشنبه بیست و نهم شهریورماه_ با اشاره به آغاز نصب چمن مصنوعی محله محمدیه افزود: احداث زمین‌های چمن مصنوعی با هدف متعادل سازی مناسب در محله‌های مختلف این شهر به اجرا درآمده است.

وی یکی از خواسته‌های جوانان شهر را داشتن زمین چمن برای فعالیت‌های ورزشی دانست و ادامه داد: عملیات نصب چمن مصنوعی محله محمدیه در راستای رفاه شهروندان و به منظور استفاده هرچه بهتر جوانان و نوجوانان از اوقات فراغت آغاز شد.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قول ایجاد یک زمین چمن مصنوعی مناسب و در خور شهروندان مبارکه بویژه در محله محمدیه را داده بودیم عملیات نصب و اجرای کف پوش زمین چمن مصنوعی در این محله آغاز شد.

احمدی با بیان اینکه سعی شده شرط تعادل برای همه محله‌های شهر مبارکه در اجرای پروژه‌ها به عمل آید، اضافه کرد: با اجرای این پروژه شاهد افزایش سرانه مناسب ورزشی در شهر مبارکه خواهیم بود.

وی با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جامعه، تصریح کرد: پروژه احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ورزش میان شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان شهر و پر کردن اوقات فراغت آن‌ها، در دستور کار قرار گرفت.

شهردار مبارکه اضافه کرد: چمن مصنوعی محله محمدیه با هدف ارتقای فرهنگ ورزش و تندرستی و به منظور بهره برداری بهینه شهروندان از اوقات فراغت نصب شد.

کد خبر 688994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.