کشف ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد ریال در بازرسی مأموران از یک کارگاه در اصفهان خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، کنترل و سرکشی از انبارها و شرکت‌های تولیدی و صنعتی (مصرف کنندگان عمده سوخت) در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: طی هماهنگی با مرجع قضائی، اکیپ مشترکی از مأموران این پلیس و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان و اداره صمت به یکی از کارگاه‌های تولیدی اطراف اصفهان اعزام شدند و در بازدید از محل، ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش سوخت مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

وی مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی را از اولویت‌های پلیس در جهت حفظ سرمایه‌های ملی کشور اعلام و خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 688981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.