بهره‌برداری از ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال‌وبختیاری تا پایان سال جاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری از واگذاری ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی تا پایان سال به مددجویان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری جاسم محمدی در مراسم افتتاح ۱۷ واحد مسکن مددجویی اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی از پروژه‌های مشارکتی با سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه احداث ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی دیگر با قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵۰ واحد از این مجموع تکمیل شده است که مابقی نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به تحویل ۱۸۱ واحد مسکن تا پایان شهریورماه به مددجویان دارای شرایط خاطرنشان کرد: این تعداد مسکن با مشارکت بنیاد علوی و بنیاد مسکن احداث شده است.

محمدی ضمن تقدیر از مشارکت دستگاه‌ها و ارگان‌ها از جمله سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، بنیاد علوی و همچنین خیران و نیکوکاران، تصریح کرد: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند، همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

۹۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت چهارمحال و بختیاری اهداء شد

وی اضافه کرد: با مشارکت سپاه پاسداران ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد که از این مجموع ۹۵ سری توسط این نهاد تهیه و به دست مددجویان رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری تاکید کرد: جهیزیه نوعروسان شامل لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و سایر وسایل مورد نیاز است.

محمدی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون نیز ۴۹۴ سری جهیزیه تهیه و میان نوعروسان توزیع شده است، اضافه کرد: خدمت توزیع جهیزیه تا پایان سال ادامه دارد.

وی ضمن تقدیر از کمک‌های خیران و نیکوکاران و ایجاد زمینه ازدواج آسان جوانان نیازمند، گفت: تأمین جهیزیه با مشارکت خیران، مؤسسات خیریه و کمک‌های مردم نیکوکار استان (در قالب صدقه و زکات) انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* سهمی در تأمین هزینه‌های زندگی خانواده‌های نیازمند داشته باشند.

محمدی ادامه داد: این مراسم با حضور معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد کشور برگزار شد.

کد خبر 688980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.