اعتراف سارق به ۳۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سارق محتویات داخل خودروهای پارک شده در حاشیه منطقه زاینده رود، با اعتراف به ۳۳ فقره سرقت دستگیر شد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از داخل خودروی آنها در بعضی از مناطق حاشیه‌ای زاینده رود، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی نامحسوس مشخص شد سارق به صورت پیاده در حاشیه زاینده رود تردد و اقدام به سرقت از داخل خودروهای پارک شده می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات کارآگاهان در این خصوص ادامه داشت تا اینکه یکی از واحدهای گشت انتظامی موفق به شناسایی سارق و متهم در یک عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، اما هنگامی که با مدارک و مستندات کارآگاهان پلیس روبه‌رو شد، لب به اعتراف گشود و به ۳۳ فقره سرقت داخل خودرو اقرار کرد.

سرهنگ ترکیان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه از جمله هندزفری، پاور بانک، تعدادی ادکلن و عطر، تعدادی عینک، کیف عینک، فلش مموری، شارژر خودرویی موبایل و اقلامی دیگر کشف شد.

کد خبر 688975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.