تقوا در رفتار و عمل از شاخص‌های رزمندگان دفاع مقدس بود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، مراعات تقوا در رفتار و عمل را از شاخص‌های رزمندگان دفاع مقدس دانست و گفت: رزمندگان دارای تقوای الهی بودند، نگاه دیگری به زندگی داشتند و جایگاه شهادت و جانبازی نصیبشان شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم شهریورماه_ در مراسم جهاد و مقاومت که با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در استانداری کردستان برگزار شد، در وصف پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس به سوره نور آیه ۵۲ اشاره و اظهار کرد: کسی که به سر انجام زندگی‌اش از لحاظ معنوی دست پیدا کند انسان سعادتمند و خوشبختی است.

وی با اشاره به ویژگی‌های رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، افزود: اینها کسانی بودند که از خدا و رسولش اطاعت کردند و در جبهه و جنگ حضور می‌یافتند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه شهدا، جانبازان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس احساس وظیفه می‌کردند و بده بستانی در کارشان نبود، ادامه داد: آن‌ها دنبال مقام و جایگاه نبودند و برای کسب معنویت در جنگ شرکت می‌کردند.

پورذهبی مراعات تقوا در رفتار و عمل را یکی دیگر از شاخص‌های رزمندگان دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: آن‌ها چون دارای تقوای الهی بودند و نگاه دیگری به زندگی داشتند جایگاه شهادت و جانبازی نصیبشان شد و امروز ما نیز باید تکلیف خود را روشن کنیم که ما برای این انقلاب هستیم یا انقلاب برای ما است.

کد خبر 688969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.