افزایش ۱۶۷ درصدی بارگیری ناوگان از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی پنج ماه سال‌جاری بارگیری ناوگان حمل‌ونقل کالا از پایانه‌های مرزی استان به اقصی نقاط کشور، ۱۶۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریبرز کرمی امروز چهارشنبه _ بیست و نهم شهریورماه _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۵ ماه سال‌جاری، ۲۵ هزار خودرو ناوگان حمل‌ونقل کالا از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه به سمت کشور بارگیری کرده‌اند و شاهد افزایش ۱۶۷ درصدی در حمل و نقل کالا هستیم.

وی با اشاره به تناژ کالای حمل شده از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه، افزود: طی پنج ماه سال‌جاری بیش از ۶۲۵ هزار تن کالا از پایانه‌های مرزی به اقصی نقاط کشور بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ترانزیت ورودی و خروجی از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه با خروجی دو هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل کالا با تناژ بیش از ۲۷ هزار تن و ترانزیت ورودی با ۳۲ هزار و ۱۵۳ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل باری با تناژ ۸۸۵ هزار و ۴۰۰ تن است.

کرمی تصریح کرد: پایانه‌های مرزی کرمانشاه به لحاظ تجاری و مسافری یکی از گلوگاه‌های تقویت امور اقتصادی و اشتغال استان است، این پایانه‌های مرزی می‌تواند نقش مهمی در ارتقا و توانمندی بیشتر فضای کسب و کار، اشتغال‌زایی و رونق کارآفرینی در استان کرمانشاه ایفا کند.

کد خبر 688922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.