دفاع مقدس سلسله جنبان اقتدار کشور است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دفاع مقدس سلسله جنبان اقتدار، عزت و پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» امروز چهارشنبه _ بیست‌ونهم شهریورماه _ همزمان با سراسر کشور در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با حضور امام جمعه کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، اظهار کرد: حزب خدا همیشه غالب است و تمام برنامه‌های ما باید برای اسلام باشد، زیرا حکومت از اول از آن خداوند متعال بوده است.

وی افزود: این شعار نه شرقی و نه غربی یعنی حکومت الله؛ بنابراین باید همه ما باید با توان و قدرت خدمتگزار اسلام باشیم و کوتاهی نکنیم.

امام جمعه کرمانشاه با معنوی خواندن ماهیت انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: انقلاب ما ماهیتی معنوی دارد و بر خلاف استکبار جهانی، امروز آمریکا هر جنایتی را در قالب حقوق بشر مطرح می‌کند و امامان انقلاب این ماهیت آمریکا را آشکار کردند.

آیت‌الله علما تصریح کرد: ایران در هشت سال دفاع مقدس در مقابل بیشتر دنیا ایستاد و از ماهیت انقلاب اسلامی خود دفاع کرد، باید بدانیم دفاع از قرآن، اسلام، امامان انقلاب و ارزش‌ها موجب این سربلندی شده است.

وی گفت: زمانی برای سیم خاردار محتاج بودیم، اما امروز کشورها دست نیاز به سوی فناوری برجسته نظامی ما دراز کرده‌اند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: امروز انقلاب در تمام موقعیت‌های ما پررنگ دیده می‌شود و اجازه دخالت کشورهای دیگر را در امور کشور به کلی از میان برده و این اقتدار برخلاف موقعیت کشور در گذشته است.

کد خبر 688918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.