چمن آزادی تاثیری در کیفیت مسابقه نداشت / شاگردان یحیی نمایش معمولی هم نداشتند!

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: توقع می‌رفت شاگردان گل‌محمدی حداقل بازی عادی خود را به نمایش بگذارند اما این مهم اتفاق نیفتاد؛ از سوی دیگر مصدومیت ترابی و اخراج سرلک هم مزید بر علت شد که افت قرمز پوشان محسوس‌تر باشد و در نهایت نتیجه لازم توسط شاگردان گل‌محمدی کسب نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند و این تقابل با نتیجه دو بر صفر به سود یاران رونالدو به پایان رسید.

قرمز پوشان بازدهی همیشگی را نداشتند

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی قرمز پوشان برابر النصر اظهار کرد: از نظر من شاهد یک بازی خوب نبودیم و پرسپولیس در حد انتظار ظاهر نشد؛ توقع می‌رفت شاگردان گل‌محمدی حداقل بازی عادی خود را به نمایش بگذارند اما این مهم اتفاق نیفتاد؛ از سوی دیگر مصدومیت ترابی و اخراج سرلک هم مزید بر علت شد که افت قرمز پوشان محسوس‌تر باشد و در نهایت نتیجه لازم توسط شاگردان گل‌محمدی کسب نشود.

وی افزود: استرس بازیکنان در روند، شرایط آرمانی و تکنیکی آن‌ها تاثیر گذار است و اخراج میلاد سرلک نیز یکی از دلایل افت پرسپولیس در این مسابقه بود. هنگامی‌که شاگردان گل‌محمدی ۱۰ نفره بازی را دنبال کردند به لحاظ روحی و روانی به‌هم ریختند و بازدهی همیشگی را نداشتند.

خط حمله پرسپولیس اقتدار ندارد

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد مهاجمان این تیم گفت: متاسفانه خط حمله پرسپولیس اقتدار ندارد و بازیکن جدید آن‌ها نیز در بازی دیشب نتوانست به قرمز پوشان کمک کند و دست این تیم خالی بود، در مجموع اعتقاد دارم شاگردان گل‌محمدی بدون فوروارد مقابل النصر بازی کردند.

وی ادامه داد: مدافعان پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند و فشار بسیاری را هم تحمل کردند، به همین دلیل تمرکز خود را از دست دادند و سبب شد پوشش لازم را نداشته باشند.

درخشان پیرامون وضعیت زمین چمن آزادی بیان کرد: نمی‌توان گفت وضعیت زمین چمن آزادی تاثیر بسیاری داشته است چراکه النصر نیز در همین زمین بازی کرد و اگر تاثیر گذار بود عملکرد بازیکنان حریف هم باید مختل می‌شد. درواقع عملکرد تیمی پرسپولیس و هماهنگی آن‌ها در این مسابقه افت فراوانی داشت.

چمن آزادی تاثیری در کیفیت مسابقه نداشت / شاگردان یحیی نمایش معمولی هم نداشتند!

نبود تماشاگران به پرسپولیس ضربه زد

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: شاگردان گل‌محمدی شانس بازگشت به جدول را دارند؛ همچنین امکان دارد النصر هم در جدال‌های دیگر خود امتیاز از دست بدهد، پرسپولیس شانس دوباره‌ای برای بازگشت به کورس را دارد و باید ریکاوری و بازبینی خوبی انجام دهد.

وی با اشاره به ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی خاطر نشان کرد: بی شک حضور تماشاگران یک اصل مهم بود که پرسپولیس می‌توانست از آن استفاده کند اما متاسفانه چنین اتفاقی نیفتاد؛ علیرضا بیرانوند نیز در حد توان خود به قرمز پوشان کمک کرد.

درخشان افزود: استرس، هماهنگی نداشتن و از دست دادن دو هافبک میانی باعث شد شاهد یک افت شدید در ترکیب پرسپولیس باشیم و میانگین سنی بالا تاثیر چندانی نداشت؛ ضمن اینکه ترکیب اولیه قرمز پوشان با احتیاط بیش از حد همراه بود و استفاده از دو هافبک دفاعی سبب شد بیشتر در فاز دفاعی باشیم.

کد خبر 688912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.