فراخوان بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره قصه‌گویی اعلام شد

فراخوان بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در دو محور موضوعی «مضامین کارکردی و محتوایی» و «مضامین اجرایی» از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی دارای دو محور موضوعی «مضامین کارکردی و محتوایی» و «مضامین اجرایی» است و شرکت‌کنندگان باید بر اساس این دو محور اثر خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

شیوه‌های نوین بررسی قصه‌های قرآنی و دفاع مقدس، حماسی و پهلوانی، بومی‌محلی و…، ترویج دانش و علم قصه‌گویی در جامعه، توسعه و ترویج قصه‌های طنز، توسعه فناوری در قصه‌گویی، توسعه و ترویج فرهنگ ایرانی-اسلامی در خانواده و توسعه و ترویج قصه‌های کسب و کار «مضامین کارکردی و محتوایی» این دوره از جشنواره را شامل می‌شود.

همچنین در بخش «مضامین اجرایی» اصول قصه‌گویی، روش‌های تکمیلی و شیوه‌های قصه‌گویی حائز اهمیت است.

علاقه‌مندان می‌توانند مبتنی بر محورهای موضوعی بیان شده، در قالب مقاله‌های علمی، پژوهشی و مروری، جستار، کتاب و پایان‌نامه و رساله‌های علمی در بخش علمی جشنواره بیست‌وپنجم قصه‌گویی شرکت‌کنند.

فراخوان بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره قصه‌گویی اعلام شد

شرایط پذیرفته‌شدن آثار ارسالی در بخش علمی جشنواره قصه‌گویی به این شرح است: «مقاله در جشنواره یا همایش دیگری ارائه نشده باشد»، «جستار ویژه کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است»، «کتاب‌ها در حوزه مباحث نظری، پژوهشی و آموزشی قصه‌گویی باشد «و «شرایط ارائه آثار متناسب با شیوه‌نامه باشد»

علاقه‌مندان به شرکت در بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با رعایت موارد بیان‌شده می‌توانند اثر خود را تا اول آبان ۱۴۰۲ در سایت جشنواره قصه‌گویی به نشانی www.kanoonfest.ir بارگذاری کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۹۷۱۳۶۳ دبیرخانه جشنواره قصه‌گویی تماس بگیرند.

مرحله پایانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون با شعار «با قصه لبخند بسازیم» همزمان با شب یلدا ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

کد خبر 688902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.