۲۰۰ گیگ اینترنت هدیه خبرنگاران به کجا رسید؟

پایان این هفته آخرین مهلت ثبت نام خبرنگاران در سامانه «دولت من» برای تخصیص اینترنت هدیه خبرنگاری بوده و این بسته از هفته آینده فعال می‌شود.

به گزارش ایمنا، هفدهم مرداد سال جاری و در روز خبرنگار، اینترنت خبرنگاری توسط دو اپراتور همراه اول و ایرانسل به برخی از خبرنگاران اختصاص یافت و همراه اول در خبری این موضوع را اعلام کرد و گفت که بسته اینترنت هدیه برای تمام خبرنگارانی که سال گذشته مشمول دریافت اینترنت خبرنگاری بودند فعال شده است.

تعدادی از خبرنگاران از فهرست ابتدایی دریافت اینترنت جا مانده بودند که ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در این‌باره اظهار کرد: برای تخصیص اینترنت هدیه وزارت ارتباطات به خبرنگاران لیست ابتدایی را شانزدهم مردادماه و لیست جاماندگان را هم در تاریخ پنجم شهریورماه به این وزارتخانه اعلام کردیم و خبرنگاران هم مطابق با اعلام قبلی تا هفدهم شهریورماه فرصت داشتند تا در دولت من ثبت نام کنند.

محمداحسان خرامید، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات نیز خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه برخی از خبرنگارها با تأخیر نامشان را در لیست ثبت کردند، فرصت دادیم تا کسی از فهرست نهایی اینترنت خبرنگاری جا نمانده و این هدیه به همه برسد.

وی درباره روند انجام این کار توضیح داد: روال کار به این شکل است که هر لیستی که به وزارت ارتباطات رسیده وارد دیتابیس ما شده و بعد از آن خبرنگاران باید در سامانه «دولت من» ثبت نام کنند تا اینترنت برایشان فعال شود. ما هم تا آخر هفته فرصت دادیم تا خبرنگاران در سامانه ثبت نام کنند و آخر هفته لیست برای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال شده و بعد از آن بسته‌های اینترنت برای خبرنگاران فعال خواهد شد.

در نتیجه تخصیص بسته اینترنت هدیه سال ۱۴۰۲ برای خبرنگاران از هفته آینده و بعد از پایان مهلت ثبت نام در سامانه دولت من فعال خواهد شد.

یادآور می‌شود که با پیشرفت فضای مجازی و عجین شدن اینترنت با شغل خبرنگارها اینترنت رایگان به لیست هدایای روز خبرنگار، هدیه وزارت ارتباطات به اهالی رسانه برای اولین‌بار در سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۲۰ گیگ به خبرنگاران اختصاص پیدا کرده و تا امسال هم ادامه داشته است.

منبع: فارس

کد خبر 688881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.