علت ترافیک سنگین در بزرگراه خلیج فارس / مردم از مسیر جایگزین استفاده کنند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری روکش آسفالت در بزرگراه خلیج فارس ترافیک سنگین ایجاد شده که مردم می‌توانند از مسیرهای جایگزین همچون قلعه شور استفاده کنند.

مهدی فقهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص ترافیک ایجاد شده در بزرگراه خلیج فارس اصفهان، اظهار کرد: در این مسیر عملیات لکه‌گیری روکش آسفالت در حال انجام است، با توجه به محدودیت‌های فصلی، فقط در یک زمان محدود می‌توان این عملیات را انجام داد و راه جایگزینی وجود ندارد.

وی افزود: همکاران ما به شدت مشغول فعالیت بوده و تلاش ما بر این است که بخش اول از روکش‌ها را تا دو هفته آینده به پایان برسانیم، اما اکنون این عملیات منجر به ایجاد ترافیک سنگین در بزرگراه خلیج فارس شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: این عملیات از خروجی بهارستان تا پل راهداران که ورودی اصفهان است در حال انجام است.

فقهی اضافه کرد: همکاران ما از ابتدای امسال در حال اجرای عملیات راهداری در این مسیر بوده‌اند، پیش از این نیز لکه‌گیری در حال انجام بود و اکنون که لکه‌گیری ادامه مسیر انجام می‌شود منجر به ایجاد ترافیک شده است.

وی درباره شروع به کار مدارس و پیش بینی بار ترافیکی در هفته آینده گفت: مردم می‌توانند از مسیرهای جایگزین همچون قلعه شور در این زمان استفاده کنند و ما نیز تلاش می‌کنیم این عملیات تا دو هفته آینده به پایان برسد.

کد خبر 688865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.