الگوهای دفاع مقدس با زبان هنر به نسل جدید معرفی می‌شوند

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: در این مجموعه می‌خواهیم با زبان هنر ، الگوهای دفاع مقدس را به نسل جدید که جنگ را ندیده است، معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمد رضایی، صبح امروز_چهارشنبه بیست‌ونهم شهریورماه_ در مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز که در محضر مقام معظم رهبری و به صورت ارتباط تصویری در همه استان‌ها برگزار, می‌شود، اظهار کرد: امسال، چهارمین سال متوالی است که هفته دفاع مقدس با برگزاری چنین برنامه‌ای آغاز می‌شود و یادگاران دفاع مقدس به پای صحبت‌های رهبر انقلاب می‌نشینند.

وی با اینکه برنامه امسال با رویکرد متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود، افزود: در این برنامه میزبان ترکیب جمعیتی متفاوتی از پیشکسوتان دفاع مقدس که کوله‌باری از تجربه یک دوران پرحماسه را به دوش می‌کشند تا جوانان مؤمن و انقلابی که در عرصه‌های مختلف در حوزه ایثار و شهادت فعالیت می‌کنند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: این جوانان مؤمن و انقلابی به فرموده مقام معظم رهبری می‌خواهند با بهره‌گیری از تجربه پیشکسوتان دفاع مقدس گام دوم انقلاب را با قدرت طی کنند و زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت (عج) شوند.

وی با بیان اینکه گزارش یک‌ساله این اداره کل در اختیار مدعوین قرار می‌گیرد، گفت: برای این مجموعه که بتواند همه جان‌فشانی‌ها، ایثار و شهادت‌های مردم اصفهان در دوران جنگ تحمیلی به تصویر بکشد، زحمات زیادی در این سال‌ها کشیده شده است.

رضایی افزود: بنیاد کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که امروز افتخار میزبانی از خانواده‌های شهدا، یادگاران جنگ تحمیلی، روحانیون معزز و جمعی از مسئولان استانی دارد، از جمله موزه‌هایی در کشور است که می‌خواهد سوژه‌های دفاع مقدس را با استفاده از علم روز به نسل جدید منتقل کند.

وی با بیان اینکه از تمام پیشکسوتان دفاع مقدس و تمام یگان‌های نظامی درخواست داریم اسناد دفاع مقدس را در اختیار این مجموعه قرار دهند، گفت: در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌خواهیم با حضور هنرمندان و نخبگان دانشگاهی الگوهای دفاع مقدس را با زبان هنر به نسل‌های جدید که جنگ ندیده‌اند، معرفی کنیم.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه این مجموعه خانه دوم یادگاران جنگ تحمیلی است، خاطر نشان کرد: امیدواریم این جلسه نقطه عطف شروعی برای هم‌بستگی بیشتر بین پیشکسوتان دفاع مقدس و جوانان مؤمن و انقلابی باشد و ما هم بتوانیم با بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری در مأموریتی که به ما محول شده است، با موفقیت به پیش رویم.

کد خبر 688846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.