بومی‌گرایی سپاهان امتیاز مثبتی برایم بود / شرایط تیم در سطح قابل قبولی است

بازیکن تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان تیمی است که در آسیا و جهان شناخته شده است، به راحتی می‌توانیم در شهر خودمان و در این تیم بزرگ بازی کنیم.

فاطمه موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص پیوستن به سپاهان اظهار کرد: بهترین موضوع برای یک بازیکن این است که با بهترین شرایط مالی در شهر خودش بازی کند و بر همین اساس همه بازیکنان مایل هستند در شهر خودشان بازی کنند.

وی افزود: سپاهان تیمی است که در آسیا و جهان شناخته شده است، به راحتی می‌توانیم در شهر خودمان و در این تیم بزرگ بازی کنیم، کادرفنی و مدیریت خوب در سپاهان وجود دارد، همین موضوع باعث شده بومی گرایی در دستور کار قرار گیرد که برای ما امتیاز مثبتی به شمار می‌رود.

بازیکن تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: یک ماه و نیم زودتر از سایر تیم‌ها تمریناتمان را آغاز کردیم، فکر می‌کنم شرایط تیم در سطح قابل قبولی است.

بومی‌گرایی سپاهان امتیاز مثبتی برایم بود / شرایط تیم در سطح قابل قبولی است

وی در خصوص دغدغه‌های ورزشکاران رشته هندبال خاطر نشان کرد: مهم‌ترین دغدغه ورزشکار بستن قرارداد خوب است که حقیقت در ورزش است، تمرینات مداوم و فکر و ذهن آرام به دور از حاشیه از جمله دغدغه های دیگر ورزشکاران است.

موسوی در خصوص جایگاه هندبال بانوان در کشور اظهار کرد: هندبال بانوان طی دو سال اخیر جایگاه بهتری نسبت به سال‌های گذشته داشته است که قطعاً امسال بهتر خواهد شد، کیفیت هندبال روز به روز بالاتر می‌رود به این دلیل که مربیان و اطلاعاتشان در سطح خوبی قرار دارند و بازیکنان استعدادیابی می شوند.

کد خبر 688837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.