برای تحقیر پرسپولیس اینجا نیستم/ بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتیم

سرمربی النصر گفت: برای تحقیر پرسپولیس اینجا حضور ندارم و باید درمورد تیم خود نظر بدهم؛ شاگردان من در خط دفاعی عملکرد خوبی داشتند. پس از گل اول هم توانستیم در عرض بازی کرده و پرسپولیس را به بهترین شکل کنترل کنیم.

به گزارش ایمنا، لوییز کاسترو سرمربی تیم فوتبال النصر پس از پیروزی مقابل پرسپولیس ایران درخصوص دیدار با شاگردان گل‌محمدی اظهار کرد: توانستیم مقابل یک تیم خیلی خوب توانستیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم. مقابل تیم قدرتمند پرسپولیس برنده شدیم و اکنون برای مسابقه بعدی آماده می‌شویم.

وی با اشاره به عملکرد پرسپولیس ادامه داد: برای تحقیر پرسپولیس اینجا حضور ندارم و باید درمورد تیم خود نظر بدهم؛ شاگردان من در خط دفاعی عملکرد خوبی داشتند. پس از گل اول هم توانستیم در عرض بازی کرده و پرسپولیس را به بهترین شکل کنترل کنیم. از توپ‌های پشت دفاع قرمز پوشان بهترین استفاده را کردیم‌؛ امروز تیم من بهترین عملکرد را داشت و برنده شدیم.

سرمربی النصر در خصوص تمرین نکردن در ورزشگاه آزادی بیان کرد: با وجود اینکه بازی بدون تماشاگر برگزار شد اما۳ امتیاز را کسب کردیم و این اولین قدم ما است. تمام تلاش خود را می‌کنیم که به عنوان سرگروه به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی افزود: در فوتبال امروزی شرایطی پیش می‌آید که باعث می‌شود تصمیمات متفاوتی گرفته شود. من ۱۲ ملی پوش دارم و هر تصمیمی بهترین اقدام برای بازی است.

کاسترو پیرامون گل نزدن رونالدو و همچنین استقبال فوتبال دوستان ایرانی خاطر نشان کرد: ایران بسیار کشور خوبی است و خیلی خوشحالم که به ایران آمدم. ناراحتم که امشب قرار است ایران را ترک کنم. نکات خیلی مثبت و خوبی در مورد ایران شنیدم. برای این کشور آرزوی بهترین‌ها را دارم. از استقبال هواداران در فرودگاه و هتل بسیار خوشحال هستم.

وی ادامه داد: رونالدو یک بازیکن مثل سایر نفرات است و تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بهترین نمایش را از خود ارائه دهد.

کد خبر 688830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.