آتش‌سوزی در سوله سازه‌های چوبی در شیراز اطفا شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: سوله ۲۰۰ متر مربعی با کاربری سازه‌های چوبی در بلوار مدرس طعمه حریق شد و یک مصدوم برجای گذاشت.

هادی عیدی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک مورد حریق در کارگاه چوب‌ بری در بلوار مدرس شیراز امروز_ سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ ساعت ۱۴:۵۵ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اعلام شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۱۲ و ۱۹ و ۹ به همراه چهار خودرو اطفایی سنگین و نیمه‌سنگین و ۱۶ آتش نشان را به محل حادثه اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه آتش‌سوزی با سرعت عمل آتش‌نشانان قبل از سرایت به کارگاه‌ها و سوله‌های اطراف اطفا شد، گفت: این حریق در یک سوله ۲۰۰ متر مربعی با کاربری، تولید تخت و کمد و میز رخ داده بود و به دلیل مملو بودن کارگاه از سازه‌های چوبی و … به سرعت گسترش و در حال سرایت به سوله‌های مجاور بود.

وی ادامه داد: به دلیل حساسیت عملیات، همزمان با انجام عملیات تهویه، آتش‌نشانان از چند جهت و با رشته لوله آبدهی پرفشار عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و با تلاش بی‌وقفه آتش نشانان و اجرای عملیات جداسازی و خنک کردن توانستند حریق را مهار و خاموش کنند.

عیدی‌پور تصریح کرد: پس از باز شدن درب کارگاه یک نفر در یکی از اتاق‌های سوله گرفتار شده بود که سریعاً توسط نیروهای عملیاتی به محل ایمن منتقل و به عوامل اورژانس تحویل داده شد، علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

کد خبر 688747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.