واگذاری ۴۵۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از آماده‌سازی ۴۵۰ قطعه زمین برای واگذاری به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشاد دوستی ظهر امروز _سه شنبه بیست و هشتم شهریورماه_ با اشاره به طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده، اظهار کرد: این طرح توسط اداره کل راه و شهرسازی استان به جد دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام و واگذاری زمین به خانواده‌های دارای فرزند سوم متولد شده بعد از تاریخ بیست‌وهشتم آبان ۱۴۰۰ یکی از وظایف مهم اداره کل راه و شهرسازی استان است، افزود: خانواده‌های دارای چهار فرزند زیر بیست سال نیز می‌توانند در این خصوص ثبت نام و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از ثبت‌نام نزدیک به دو هزار خانواده در طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده در استان ایلام خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۵۰ قطعه زمین در شهرهای مهران و دهلران برای عقد قرارداد واگذاری آماده شده و این تعداد روزانه در حال افزایش می‌باشد که به مناسبت اعیاد ماه ربیع‌الاول به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.

دوستی تصریح کرد: با توجه به کمبود زمین در بیشتر شهرستان‌های استان بنا بر درخواست متقاضیان زمین در شهرهای مهران و دهلران به خانواده‌های واجد شرایط (حتی اگر ساکن سایر شهرهای استان باشند بنا به درخواست خود آنها) واگذار می‌شود.

وی تاکید کرد: برای واجدان شرایط که مایل به دریافت مسکن ملی در شهر خود هستند نیز شرایط فراهم است و تاکنون ۴۸ خانواده نیز تقاضای مسکن ملی داشته‌اند که پروژه نهضت ملی مسکن برای آن‌ها نیز در شهر مورد تقاضا (اکثراً شهر ایلام) در نظر گرفته شده است.

کد خبر 688700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.