جزئیات تصادف زنجیره ای در محور اراک - بروجرد اعلام شد

رئیس اورژانس مرکزی از تصادف زنجیره‌ای در محور اراک ـ بروجرد خبرداد.

بهروز ایران‌نژاد امروز_ سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره جزئیات این تصادف اظهار کرد: شب گذشته تصادف زنجیره‌ای تریلر، تیبا و سمند در محور اراک به بروجرد در حوالی گردنه زالیان رخ داد که در این حادثه ۱۳ مصدوم شدند.

وی افزود: به علت تعداد بالای مصدومان سه دستگاه آمبولانس سبک و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس مرکزی گفت: دو مصدوم بدحال توسط آمبولانس‌های سبک و ۱۰ مصدوم دیگر توسط اتوبوس آمبولانس پایگاه اورژانس توره بعد از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی به بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) منتقل شدند.

وی با بیان اینکه یک نفر هم به صورت سرپایی در محل معالجه شد افزود: در شش ماهه نخست سال جاری، تعداد مأموریت‌های اورژانس هوایی با ۱۳۷ مورد، نسبت به مشابه سال گذشته، ۱۶ درصد افزایش داشته است.

ایران‌نژاد خاطرنشان کرد: هم اینک اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی، با ۸۲ پایگاه زمینی، یک پایگاه هوایی و چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس مشغول به خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها است.

وی اظهار کرد: مأموریت‌های ترافیکی بیش از ۱۰ درصد و غیرترافیکی نیز بیش از ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته یافته است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی با اشاره به برقراری ۱۰۶ هزار تماس که منجر به ۳۳ هزار مأموریت شده است تصریح کرد: خوشبختانه با فرهنگ‌سازی رسانه‌ها و همکاری مردم تعداد مزاحمت‌های تلفنی ۸.۶ درصد کاهش یافته است.

کد خبر 688695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.