اقدامات پرسپولیس، النصر و AFC برای دیدار دختر هنرمند معلول با رونالدو

فاطمه حمامی هنرمند معلول هم‌اکنون در هتل اسپیناس‌پالاس تهران حضور دارد و قرار است با رونالدو از نزدیک دیدار کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «فاطمه حمامی» هنرمند معلول که طی سال‌های گذشته تصویری از کریستیانو رونالدو اسطوره پرتغالی دنیای فوتبال را کشیده بود، درخواست دارد تا با حضور در ورزشگاه آزادی برای تقابل پرسپولیس و النصر عربستان، این قاب را به ستاره پرتغالی النصر اهدا کند. همچنین باشگاه پرسپولیس نیز در تلاش است تا بتواند در صورت موافقت نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجوز حضور وی را در ورزشگاه بگیرد.

همچنین حسین خبیری عضو هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس تهران با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامی‌اش خبر داد که فاطمه حمامی هوادار معلول هنرمند که با به تصویر کشیدن عکس رونالدو بهترین بازیکن جهان شناخته شده است امروز با این بازیکن دیدار خواهد کرد و از همین‌رو در راه تهران است تا این امر محقق شود و دختر هنرمند معلول به آرزوی خود برسد.

فاطمه حمامی هنرمند معلول پرسپولیسی روز گذشته در صفحه شخصی خود از مدیرعامل پرسپولیس گلایه کرده بود که چرا شرایط ملاقات او را با رونالدو فراهم نکرده است. گویا او توقع داشت با توجه به شرایط معمول، باشگاه پرسپولیس شرایط ملاقات او را با این فوق ستاره فوتبال النصر فراهم کند.

آن‌هم درحالی که از همان دیروز تلاش‌های زیادی برای حضور فاطمه حمامی انجام شد اما نتیجه‌ای نداشت. با این وجود گویا رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز استوری گلایه‌آمیز این دختر را دیده و پس از برقراری تماس با وی، از فاطمه حمامی خواست به هتل برود. این دختر هنرمند معلول هم‌اکنون در هتل اسپیناس‌پالاس حضور دارد و مقدمات دیدار وی با رونالدو در حال انجام است.

کد خبر 688679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.